پرسش ها متداول

پرسش و پاسخ


از طریق تلفن با شماره 02166924045 تماس گرفته و با مطرح کردن موضوع، کارشناسان ما سریعا موضوع را بررسی کرده و اطلاع رسانی می کنند.

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

 گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا  وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب که قابلیت خرید اینترنتی داشته باشند، قابل استفاده هستند. برای اطمینان از وجود این قابلیت در کارت مورد نظر یا لزوم فعال کردن آن، می‌توانید به سایت بانک صادر کننده یا یکی از شعب همان بانک مراجعه نمایید.

متاسفانه در حال حاضر امکان‌پذیر نیست.

به دلیل تعدد فروشندگان، برای خرید حضوری لازم است که ابتدا محصولات مورد نظر برای خرید انتخاب شوند، و سپس در هنگام پر کردن فرم مشخصات خریدار در بخش توضیحات خرید حضوری به همراه تاریخ خرید ذکر شود.

آدرس فروشندگان محصولات انتخاب شده، در اولین فرصت از طریق تماس تلفنی یا پست الکترونیک به اطلاع سفارش‌دهنده خواهد رسید.

لازم است در اولین فرصت با فروشنده محصول از طریق تلفنی که در فاکتور محصول ذکر شده است، تماس گرفته شود. فروشنده محصول راهنمایی‌ها و همکاری‌های لازم را جهت تعویض یا رفع اشکال انجام خواهد داد. در صورت عدم همکاری فروشنده، ضروری است که این موارد به دفتر اداری سایت اطلاع داده شود.

لازم است در اولین فرصت با دفتر اداری از طریق تلفن یا پست الکترونیک تماس گرفته شود.

زمان تحویل محصولات در شهرستان بسته به نوع سفارش و مسافت بین ۱ تا ۶ روز کاری است.

در صورت ارسال توسط پیک، معمولا کمتر از ۲۴ ساعت در روزهای کاری و در صورت ارسال توسط پست، معمولا بین ۱ تا ۳ روز کاری

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
با عضویت در سایت می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

-در طرح مشتریان وفادار قرار بگیرید

– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

بله،  امکان سفارش گذاری وجود دارد ولی با توجه به اینکه ممکن است قطعه مورد نظر با تاخیر تحویل شود از طریق ایمیل info@ssservice.ir  سفارش خود را اعلام کنید تا کارشناسان سایت بررسی و اعلام کنند.

کلیه کالاهای عرضه شده در سایت اصلی، نو و پلمپ شده هستند و  به هیچ وجه کالای غیر اصلی، تقلبی (Fake)، و کارکرده ارائه نمی‌‏شود.

 گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده قطعه در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودی” را دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت ، طریق ایمیل info@ssservice کد محصول و مشخصات خود را ارسال کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.